Летен семестър, 2012/2013
Курсът е предназначен да задълбочи познанията по Микроикономика, придобити в първи курс като същевременно се акцентира върху използуването на количествени и статистически методи в теоретичния анализ.
Курсът е базов. Цели да запознае студентите с основните теми, категории и понятия на маркетинговата теория.
Разглеждат се новите стратегически информационни технологии и системи, инфраструктури, корпоративни системи, методологии за имплементиране, основни термини.
Курсът по "Телематика и бизнес приложения" има за цел да представи новите постижения в областта на информационните технологии и как те могат да се приложат в различни икономически, стопански и обществени сфери. На база на теорията за слабите сигнали се открояват някои авангардни технологии и тенденции, които имат потенциал да се развият в близко бъдеще и да се превърнат във възможности за иновации и създаване на конкурентни предимства. Студентите ще се запознаят с различни новопоявяващи се технологии.
Курсът е изборен и е предназначен за студенти от 3 и 4 курс към Стопански факултет.
За записване е необходима регистрация в СУСИ.
Курсът ще се провежда на английски език и ще завърши с представяне на курсова работа.