МОН - Обучения на учители, XI-XII 2017
Мярка I. Усъвършенстване на професионалните компетентности на педагогическите специалисти, свързани с прилагането на нормативната уредба“
Мярка I. Усъвършенстване на професионалните компетентности на педагогическите специалисти, свързани с прилагането на нормативната уредба“
Курс - ВТОРО провеждане (8-10.11.2017 г.)
1. Целеви групи
Курсът е предназначен за :
- експерти и учители от професионални гимназии
- учители по професионална подготовка
2. Цели на обучението
2.1.Запознаване
с възможностите за прилагане в новите
учебни програми и стандарти в професионалното обучение на среди за електронно
обучение.
2.2.Запознаване
с различни среди за електронно обучение и тяхното приложение в училищната
практика.
2.3.Формиране
на умения и компетенции за използване на представените среди в обучението.
2.4.Формиране
на умения за планиране и дизайн на учебни дейности, осигуряващи едновременно
атрактивно и ефективно обучение посредством разглежданите електронни среди за
обучение.
форма
на обучението – присъствена, лекции и упражнения в компютърен кабинет.
Курс - ПЪРВО провеждане (6-8.11.2017 г.)
1. Целеви групи
Курсът е предназначен за :
- експерти и учители от професионални гимназии
- учители по професионална подготовка
2. Цели на обучението
2.1.Запознаване
с възможностите за прилагане в новите
учебни програми и стандарти в професионалното обучение на среди за електронно
обучение.
2.2.Запознаване
с различни среди за електронно обучение и тяхното приложение в училищната
практика.
2.3.Формиране
на умения и компетенции за използване на представените среди в обучението.
2.4.Формиране
на умения за планиране и дизайн на учебни дейности, осигуряващи едновременно
атрактивно и ефективно обучение посредством разглежданите електронни среди за
обучение.
форма
на обучението – присъствена, лекции и упражнения в компютърен кабинет.
Продължителност
на обучението - 16
часа,
Форма
на обучението – присъствена, лекции и упражнения в компютърен кабинет
1. Целева група
Курсът е предназначен за експерти и учители по различни учебни дисциплини
2. Цели на обучението
След завършване на обучението курсистите ще знаят:
2.1. Теоретичните
основи и практическите приложения на оценяването в образованието;
2.2. Основните
оценъчни скали, използвани при оценяване на обучаемите;
2.3. Особеностите
на тестовото изпитване: подготовка, провеждане, оценяване, предимства и
недостатъци;
2.4. Основните
постановки за измерване на постижения в обучението и основни проблеми – валидност,
надеждност, стандартизиране и др.;
2.5. Теоретичните
основи на автентичното и комплексно оценяване в образованието;
2.6. Подходящите
форми и методи за ИКТ-подпомагано оценяване на различни подходи за автентично,
изследователско и активно учене и обучение;
След завършване на обучението курсистите ще могат да:
2.7. Подготвят
тестови материали за оценяване;
2.8. Интерпретират
получените резултати от тестово изпитване, чрез използване на статистически
методи;
2.9. Подготвят
изпитни материали за автентично и комплексно оценяване на активни и
изследователски дейностни подходи в ученето и обучението;
2.10. Прилагат
подходящи форми и методи за автентично и ИКТ-подпомагано оценяване на активни и
изследователски подходи в ученето и обучението;
Курсът включва лекции и практически занимания с акцент върху практическите упражнения.